PERSBERICHT – HRC MAAKT SIGNIFICANTE WIJZIGINGEN IN TECHNISCH BELEID

-   Nieuws
HRC

28 mei 2018

Na een teleurstellend seizoen, dat op de valreep alsnog met behoud van positie in de Ereklasse kon worden afgesloten, heeft de Technische Commissie in goed overleg met coach Silvester Ramaker besloten de functie van hoofdtrainer elders te gaan beleggen.

De heer Ramaker was 3 seizoenen aan de club verbonden als hoofdcoach. Zijn opvolging is in de maak en zal op korte termijn gecommuniceerd worden als belangrijk onderdeel van de nieuwe plannen en ambities die de club ontvouwt. De club wil benadrukken dat de bijdrage van de heer Ramaker weliswaar niet de resultaten heeft gebracht waar wij allen op gehoopt hadden, maar is hem wel degelijk zeer erkentelijk voor al zijn inzet gedurende die drie seizoenen.

De overgang naar een moderne en professionele accommodatie – thans in aanbouw – en het verwerven van het kunstgras drie jaar geleden, vormen een belangrijk onderdeel van het ambitieuze plan van de club om een professionele infrastructuur voor amateurs te creëren, die HRC aan al haar leden zal gaan bieden – met name natuurlijk aan die teams die in de hoogste regionen van het Nederlandse rugby opereren.

Voor vragen naar aanleiding van deze stappen kunt u zich wenden tot het bestuur via mail