De contributie

  -   Nieuws

Beste HRC leden,

Deze zomer is onze leden- en wedstrijdadministratie overgegaan van e-rugby naar AllUnited Unify (Unify). Een mooi en modern nieuw administratiesysteem met veel mogelijkheden. De overgang van e-rugby naar Unify heeft echter wel voor wat uitdagingen gezorgd. Mede daardoor ontvangen jullie je contributiefactuur later dan gepland,namelijk vrijdag 2 september per e-mail. Ook dit jaar maken wij gebruik van Club Collect voor het versturen van de facturen en het verwerken van de betalingen. Mocht je na komend weekend nog niets ontvangen hebben, kijk dan even in je spambox. Een andere mogelijkheid dat je niets hebt ontvangen, is dat we geen up-to-date e-mailadres (meer) van je hebben. Controleer dan via ledenadministratie@haagscherugbyclub.nl of je gegevens in onze administratie juist zijn.

Er is een mogelijkheid dat er enkele onduidelijkheden in je factuur staan. Bij sommige facturen die we hebben verstuurd, kunnen volgende zaken tot wat verwarring leiden:

• Een vermelding van inschrijfgeld terwijl dit niet van toepassing is, maar die door een correctie uiteindelijk wel op € 0,- inschrijfgeld uitkomt

• Een vermelding van een clublid, waarbij een bedrag van € 0,- staat

Mocht dit bij jou het geval zijn, kijk dan goed of het uiteindelijke bedrag van je factuur klopt. Zeer waarschijnlijk wel. Mocht het nu echt niet juist zijn, dan graag dit via een e-mail aan ledenadministratie@haagscherugbyclub.nl melden.

Jullie helpen HRC zeer door je contributiefactuur spoedig te betalen en we willen jullie hiervoor alvast hartelijk danken!

Met Ovale groet,

Marielle Hendrichs​​​​, HRC Ledenadministratie​​​​​Pieter Hoog, Penningmeester HRC

Ledenadministratie@haagscherugbyclub.nl​​

Penningmeester@haagscherugbyclub.nl

Deel dit artikel:    
 
 
© 2022 Haagsche Rugby Club | Privacy Statement