Beste HRC leden,
Het is alweer begin november, en we zijn daarmee bijna op de helft van het lopende seizoen.
Bij het nalopen van de contributies, zie ik dat er nog aardig wat leden de e-mail met contributiefactuur niet geopend hebben. Aangezien de e-mails half september verstuurd zijn, moet er nu actie genomen worden.
De meesten hebben afgelopen week de eerste herinnering e-mails ontvangen, mogelijk is dat wel goed gegaan, maar voor iedereen die geen e-mail of herinnering heeft gezien:
– loop svp je SPAM box na
– als je een e-mail van ClubCollect vind, markeer dan eerst deze afzender als ‘veilig’ zodat dit niet elk jaar opnieuw gevraagd moet worden
– gebruik daarna de link om te betalen dan wel machtiging af te geven voor termijn betalingen
Mogelijk niet bij iedereen bekend, dus beter een keer extra vermelden: HRC voert niet zelf jaarlijkse automatische incasso’s uit, jullie moeten zelf elk jaar actief de link naar de factuur gebruiken.
Het is nog niet zo ver maar hou er wel rekening mee dat als de contributie nog geheel onbetaald is, er op een gegeven moment ook niet meer gespeeld of getraind mag worden. We zullen uiteraard tijdig contact opnemen als dat dreigt te gaan gebeuren, maar we hopen natuurlijk dat iedereen mede door dit bericht alsnog op tijd betaald.
Mocht je geen factuur in de SPAM box vinden of de e-mail kwijt zijn, neem dan svp contact op met de Ledenadministratie of de Penningmeester. Wij sturen dan opnieuw de e-mail met de link naar de factuur.
Dank voor jullie aandacht!
———————————————————-
It’s the beginning of November, nearly at the halfway point of this season.
When checking up on the membership fees I saw that there are still a lot of members who haven’t opened the email with the link to their invoice. Seeing most of those emails were sent half September, some form of action is needed.
Most of you have received a reminder email this week, hopefully that helped, but for everyone who hasn’t received an email or a reminder:
– please check your SPAM box
– if you find an email with the sender ClubCollect, please mark that address as ‘safe’ so we don’t have to repeat these questions each year
– then use the link to pay directly or to pay through installments
Maybe not everyone knows this, so to be sure: HRC does not carry out direct debits. Members are personally responsible of taking care of the payment.
We are not there yet, but please keep in mind that when the membership fee hasn’t been paid at all, at one point you can’t train or play matches anymore. We will of course inform everyone far in advance, but best to be warned, and of course we hope it doesn’t get to that point.
In case you haven’t found anything in your SPAM box, or if you have lost the email, please contact either Ledenadministratie or the Penningmeester. We will then send a new email with link to the invoice.
Thanks all!
Met ovale groet,
Marielle Hendrichs
HRC Ledenadministratie
Ledenadministratie@haagscherugbyclub.nl
Pieter Hoog
Penningmeester HRC
Penningmeester@haagscherugbyclub.nl